Ligfiets-forum Archief: bericht 21094

Re: Ervaring met tijdrithelm (gaat het echt sneller?)

iddo.ilynx.nl iddo op ilynx.nl
Zo Mrt 12 13:44:20 UTC 2006

Ik wordt bijna nieuwsgierig naar het religieuze gehalte hier op de lijst.
Misschien een idee voor een poll: welk geloof heeft u? (liefst wel met een
open veldje ipv radio buttons :-)

Groet, iddo - agnostisch humanist met fietsfundamentalistische neigingen,
vooral omdat je dan weinig aan aflaten kwijt bent :-)

Citeren G.M.Beumer <gert op scintilla.utwente.nl>:
> [...]
Ook het storten van