Ligfiets-forum Archief: bericht 21090

petflesplastic kap

Hans Huijgen lighans op gmail.com
Za Mrt 11 17:50:36 UTC 2006

Op 11-3-06 heeft Theo van Goor<t.v.goor op hccnet.nl> het volgende geschreven:
> Tegen zon en neerslag in het gezicht. Het zeiltje van de Alleweder heb ik
> vervangen voor een vaste kap van petflesplastic. Daarboven op zit een
> opstaande randje van doorzichtig plastic als windscherm.
Heb je daar foto's van?
Erg benieuwd hoe je dat gemaakt hebt met petflessenplastic.
Mijn huidige kap voldoet goed, maar nog rammelt behoorlijk
Hoe dan anderen dat, het bevestigen van een harde kap en rammelvrij maken?
--
Groetjes
Hans -kali knippert nog niet maar schijnt wel