Ligfiets-forum Archief: bericht 21083

Re: Ervaring met tijdrithelm (gaat het echt sneller?)

Wim Schermer aerocam op xs4all.nl
Vr Mrt 10 21:26:14 UTC 2006

Op 10 mrt 2006, om 21:41 heeft Marcel van Eijk het volgende geschreven:

> Voor de veiligheid heeft een tijdrithelm geen enkele zin.

Juist als je de plastic schaaltjes bedoelt die daar voorheen voor
werden gebruikt. Onjuist v.w.b. de huidige goedgekeurde
tijdrithelmen, waaronder bijv. de MET Stradivarius TT.
Wim - heeft zo'n helm en draagt hem maar enkele keren per jaar -
Schermer