Ligfiets-forum Archief: bericht 21074

Re: Danielle op de roetstandem

danielle op to.bike.or.not.to.bike to.bike.or.not.to.bike op gmail.com
Vr Mrt 10 12:51:49 UTC 2006

Citeren Theo Homan <thhoman op gti-group.com>:

> doorweekt
> >

> Vertel, vertel, vertel. Met Derk? Voorop en achterop gezeten? Hoe hard?
> Hoe is achteruit roetsen? Gelijk/ongelijk roetsen? Hoe blijf je in hetzelfde
> tempo? Was het gezellig? Veel bekijks? Maak me gek....

ha Theo,

ik kan natuurlijk niet alles verklappen omdat het in ligfiets& komt maar
ik was de machinist met Richard Bruijn als stoker
misschien riep hij het boze en barre weer over ons uit, wie weet
Ik heb maar een klein stukje gestookt. Een stukje 20% helling op. Bij Derk
achterop en met een aaardig gangetje boven gekomen ondanks staande start. Ik
had helemaal geen behoefte om te gaan sturen, het is wel prettig achterop.
Hard gaan is eenvoudig, maar met tegenwind en die rotte regen spoelden mijn
ogen er bijna uit als we te hard gingen maar anders…
Maar jij gaat vast nog veel harder :-)
Sturen leer/moet je wel bij zo'n wind en zeker over het smalle fietspad van de
zeelandbrug.
We hebben van alles geprobeerd maar in tegenfase roeien werkte toch het
beste.Maar doe je dat niet dan is er nog geen man overboord en kom je prima
vooruit.
Mijn eigen 222cvt was erg laag en nerveus (hoek balhoofd) de dag er na. Ik was
helemaal gedeprogrammeerd. Te intensief gestuurd denk ik.
In ieder geval heeft zeeland er weer een mooie attractie bij :-)

groets, danielle, voordat ik alles verklap