Ligfiets-forum Archief: bericht 21045

Re: Aanbiedingen op Cycle Vision

Theo van Goor t.v.goor op hccnet.nl
Do Mrt 9 17:36:10 UTC 2006

Citeren jackdekker op hetnet.nl:
> Lijstleden,
>
> Een aanbieding van een bungalowpark Zandvoort, ligfiets.net sticker gratis, en
> shirts die over zijn.
> http://www.ligfiets.net/nieuws/bericht.php3?id=1696&volledig=1
> zijn te lezen in dit bericht.
> Ik hoop dat de lezers van het forum ook af en toe www.ligfiets.net bezoeken.
> De redactie is onlangs uitgebreid en dat vertaalt zich naar een verbreding van
> het informatieaanbod.

Het forum staat bij mij als startpagina. Na mijn dagelijks grazen op de lijst
klikt de muis altijd steevast rechtsboven in de hoek naar LigfietsPlaza.
Ik lees altijd eerst het nieuws, daarna zwerf ik over de markt, de agenda zoek
ik ook altijd wel even aan.
Dus verder wat er zoal aan links geplaats wordt volg ik altijd.

Kortom wees niet bezorgt Jack. Wat mij betreft is de lijst en plaza een geheel.
Ik wip van de een naar de ander en weer terug zoals het uitkomt.

Theo - graast wat af maar fietst nog meer - van Goor