Ligfiets-forum Archief: bericht 20963

Re: MiTAC Mio 168 in Quest

Marcel van Eijk hpvmars op gmail.com
Di Mrt 7 10:21:33 UTC 2006

On 3/7/06, Toni Cornelissen <tcornelissen op gmail.com> wrote:
> Weet iemand of de MiTAC Mio 168 geschikt is als boordcomputer voor een
> Quest? Ik kan het ding op m'n werk met korting kopen.

Wim rijdt met een vergelijkbaar systeem in zijn Quest, dus in principe
moet het kunnen. Mogelijk heb je een externe antenne nodig; die is
overigens leverbaar voor dat ding. Verder is het goed te beseffen dat
hij niet waterdicht is en dat het in de Quest nog wel eens erg vochtig
kan worden, als je veel zweet.

/Mars

--
Ga toch fietsen ... dat is pas stil