Ligfiets-forum Archief: bericht 20952

Re: Meedoen

G.M.Beumer gert op scintilla.utwente.nl
Di Mrt 7 08:11:58 UTC 2006

> de vertraging vorig jaar is niet veroorzaakt door fouten. Er is van tevoren
> contact geweest met de leverancier van tijdmeetsystemen die ons verzekerde dat
> het geen probleem zou zijn meer dan 300 deelnemers binnen het programma te
> laten starten. Als dan ineens het systeem stopt bij 175 deelnemers te tellen
> dan heb je een probleem, dit is niet van tevoren te testen (transponder kost
> 15 tot 25 euro per weekeind en we hebben er zelf iets van 40). Als je goed
> gelezen had zou je kunnen weten dat dit vorig jaar gespeeld heeft. Het valt
> [...]

Een geheel vrijblijvende tip: Misschien is het en goed idee om aan het
begin van de rij voor het starten een school/white bord neer te zetten
waarop geschreven word welke nummers er nu kunnen starten. Ook
vertraging kan daar beschreven worden. De omroepinstalatie is niet altijd
even goed te verstaan.

Verder niets dan lof over hoe het vorig jaar ging hoor, alleen de wind
zou ik dit jaar iets op bezuinigen, dat vond ik weggegooit geld.

Grrz
Gert