Ligfiets-forum Archief: bericht 20935

Re: OT: slecht weer fietsers terroristische organisatie?

Walter Hoogerbeets ligfiets op gmail.com
Ma Mrt 6 16:45:00 UTC 2006

Citeren iddo.ilynx.nl <iddo op ilynx.nl>:
> Van de website "Nederland tegen slecht weer":
> "Wat moet ik doen als ik merk dat mensen in mijn omgeving van slecht weer
houden?
> Als u merkt dat mensen in uw omgeving anderen proberen te overtuigen dat
> slecht weer eigenlijk goed is, kunt u hierover het beste praten met het
KNMI."

Nou heb ik van een paar van die banaanpiloten gehoord dat ze hopen op harde
wind. Een datum voor het slechte weer hebben ze ook al gepland: 20 & 21
mei. 'twaren altijd al engerds, maar dit begint toch wel op een serieus
complot te lijken.

met vaderlandslievende groet, walter - die geen, ik herhaal geen Gore-Tex in
de kast heeft hangen