Ligfiets-forum Archief: bericht 20925

Re: OT: slecht weer fietsers terroristische organisatie?

Hans Huijgen lighans op gmail.com
Ma Mrt 6 15:06:38 UTC 2006

ik wilde eerst weten wat slecht weer was.
Volgens de site:
Slecht weer: zware storm, excessieve hagelbuien, orkanen, typhonen,
hevige sneeuwbuien met als doel ernstige ontwrichting van de
samenleving in het algemeen en het geluksgevoel in het bijzonder.
--------
Moeilijk moeilijk. Inderdaad Iddo, er moet ook brandende zon bij, of
windstilheid (erg slecht voor zeilers), miezerweer, grauwsluiers, en
meer. Als iets ontwrichtend is, dan is het weer dat niets doet, maar
wel suggesties opwerpt.

Echt slecht weer is geen weer.
--
Groetjes
Hans -weer of geen weer, ik ga op de fiets naar huis- Huijgen