Ligfiets-forum Archief: bericht 19090

Re: Alu kloppen

dries.baron op zonnet.nl dries.baron op zonnet.nl
Zo Dec 11 12:35:40 UTC 2005

> En.........ja hoor hier kun je op je gemakkie zien hoe een complete auto
> van uit het niets !!!!!!!!!  met de hand en wat rolmachines uit alu plaat
> geklopt wordt.
> Sterker nog: zelfs de chassis-balken van die hotrod worden met de hand
> van Alu gemaakt.
> Met hier en daar het nodige Alu freeswerk.
> Echt ongelofelijk leuk omdat eens te zien.

Daar kan je idd nog een hoop van leren! Steekwoorden zijn hier oa CNC en Engels wiel. Vooral de laatste is erg
bekent bij de betere auto restaurateurs... Ik denk dat binnen het denkraam van de vm-er de combinatie hars-
vezel-engelengeduld beter past.

Dries-iemand een CNC freesdeeltje nodig? U vraagt, wij draaien/frezen!-Baron

Nu 12 maanden gratis Live Eredivisievoetbal bij 20 Mb ADSL voor maar
EUR 39,95 per maand. Bestel op www.versatel.nl/voetbal