Ligfiets-forum Archief: bericht 19084

Indexen, was: Re: Nieuwe Challenge

H op rryLieben H op rryLieben
Za Dec 10 11:06:52 UTC 2005

Citeren Hans Huijgen <lighans op gmail.com>:

> -Een van de nuttigheden die ik de laatste tijd zwaar laat wegen is
> overdekt icm goede snelheid. Dan valt zo'n dieet-ligfiets snel af.
> Jammer dat ze niet een productie overkapping maken. Wat die Greg kan
> in zijn achtertuin moeten Challenge, Optima en M5 toch ook kunnen?
> Okay Greg zijn fiets is niet voor forensen, maar wel een voorbeeld van
> M5, met weinig moeite een end komen.

M5 verkoopt wel degelijk een stroomlijn van schuim voor z'n lowracers. Maar
de nuttigheid/kosten index is vast niet hoog genoeg naar menig standaard. De
veiligheid/snelheid index valt ook niet al te hoog uit. Maar geweldig om mee
te racen, dus de plezier/prijs index is weer wel dik in orde.

Oh en Greg doet het ook niet allemaal alleen hoor. De achtertuin is eerder
een ruime loods met alle voorzieningen die een vreemdefietsenfabrikant zich
kan wensen.

H op rry, heeft zelfs geen werkbank op het moment, Lieben.