Ligfiets-forum Archief: bericht 19075

Re: Wie heeft pdfs van HPV nieuws voor mij?

jan van osch janvanosch op home.nl
Vr Dec 9 13:00:02 UTC 2005

Danielle schreef op 12/9/2005

> ik heb ze allemaal maar helaas is 1993 nr een beschadigde file net zoals
> 1993
> nummer 6
> deze stonden beschadigd op het net, ik heb het later nog eens geprobeerd
> en
> toen waren ze ook kapot
> ik zou helaas niet weten hoe de file te repareren is
>
> ik heb het nummer wel op papier denk ik, foto ervan komt binnen een uur
> naar
> je toe als ik het vind
>
> groetjes danielle

Dag Danielle,

Vroeger tijdens de onvolprezen Atari-periode, jaja zo oud ben ik al, maar
dat wisten jullie al, gebruikte ik daar het prog. Disk-doctor voor en dat
werkte perfect.
Beschadigde files, die niet meer geopend konden worden, kon je na de
behandeling weer gewoon open, zelfs hele floppies kon je repareren.
Bestaat zoiets tegenwoordig niet meer?

mvrgr. Jan-de muziekdokter-van Osch