Ligfiets-forum Archief: bericht 19073

RE: Wie heeft pdfs van HPV nieuws voor mij?

Stoffers M (HISTORY) M.Stoffers op HISTORY.unimaas.nl
Vr Dec 9 12:11:52 UTC 2005

Ik schreef
publiceren.

En Mars reageerde:

>Dat is geen onzin om daarmee te wachten.

Maar dat zei ik niet, ik zei dat het onzin is te wachten op een betere
versie terwijl een bruikbare oude versie beschikbaar is. Er kunnen
natuurlijk wel andere redenen zijn om te wachten met het online plaatsen
van die bestanden, en die noem jij (en Jack) ook: mogelijke
overbelasting van de server en gebrek aan mankracht.

Manuel