Ligfiets-forum Archief: bericht 19071

Re: RE: Wie heeft pdfs van HPV nieuws voor mij?

Marcel van Eijk hpvmars op gmail.com
Vr Dec 9 11:46:04 UTC 2005

Op 9-12-05 heeft Stoffers M (HISTORY)<M.Stoffers op history.unimaas.nl>
het volgende geschreven:

> Ik zou willen voorstellen zo snel mogelijk de nummers in wat voor format
> dan ook op het net te plaatsen. Dan zijn ze in ieder geval te
> raadplegen. Als er dan tzt een tekstversie beschikbaar is, kan de oude
> versie vervangen worden. Het is onzin daarop te wachten met publiceren.

Dat is geen onzin om daarmee te wachten. Het downloaden van grote
bestanden (jpg) levert een extra belasting voor de webserver. Daar
zitten de systeembeheerders op het moment niet op te wachten.

> zetten.
>
> Mooi! Hoe eerder hoe beter.

> afwachten,
>
> Waar hangt dat van af, cq wat zou daar tegen kunnen zijn?

Dat hangt af van de mankracht van de plazagroep. Elk onderdeel van
ligfiets.net moet onderhouden worden. Dus het uitgangspunt is:
prioriteiten stellen. Een keuze zou dus kunnen zijn om de bladen op
dvd/cd beschikbaar te maken.

/Mars

--
Ga toch fietsen ... dat is pas stil