Ligfiets-forum Archief: bericht 19069

RE: Wie heeft pdfs van HPV nieuws voor mij?

Schaik, TR van - SPLCC TR-van.Schaik op td.klm.com
Vr Dec 9 11:18:39 UTC 2005

Jack Dekker schreef:
> Overigens is het project gestart om ook de bladen na 1997 in pdf om te
> zetten.
> Daarvoor wordt deze week een kopie gedraaid van de enige originele
cd's
> met de
> inhoud van die bladen en daarna wordt de hele boel dus naar een goede
pdf
> gezet.
> Of die bladen straks ook op ligfiets.net mogen moet ik nog even
afwachten,
> voor het laatstgenoemde project is nu in ieder geval een vrijwilliger
> [...]

Jack,

Of het mogelijk gaat worden ze via de site beschikbaar te maken of niet.
Is het niet een idee ze op een cd/dvd te branden en jaarlijks op CV te
koop aan te bieden? Ik heb in elk geval interesse hiernaar. Wellicht
velen met mij?

Groet,

Thomas - Alles digitaal beschikbaar -van Schaik

For information, services and offers, please visit our web site: http://www.klm.com. This e-mail and any attachment may contain confidential and privileged material intended for the addressee only. If you are not the addressee, you are notified that no part of the e-mail or any attachment may be disclosed, copied or distributed, and that any other action related to this e-mail or attachment is strictly prohibited, and may be unlawful. If you have received this e-mail by error, please notify the sender immediately by return e-mail, and delete this message. Koninklijke Luchtvaart Maatschappij NV (KLM), its subsidiaries and/or its employees shall not be liable for the incorrect or incomplete transmission of this e-mail or any attachments, nor responsible for any delay in receipt.