Ligfiets-forum Archief: bericht 19066

RE: bellend fietsen binnenkort verboden?

Henk Naaktgeboren ligfiets op novus.xs4all.nl
Vr Dec 9 09:10:51 UTC 2005

knip bellen

> [...]
> guus
> en ik dan lekker het eten warm op tafel aan treffen. Dit doe ik met mn
> gewone sony koptelefoon op die dus normaal in de mp3speler zit (de
> oordopjes
> van mn d500 hielden het niet al te lang uit, dus daar heb ik een stekker
> aangemaakt) en ik moet nog even het microfoontje aan mn dekje van de quest
> kunnen bevestigen. Geluidskwaliteit is dan perfect, 1e keer dat ik het
> deed
> vroeg pa of ik nog niet vertrokken was, hij kon niet horen dat ik gewoon

Welk type koptelefoon gebruik jij precies? Ik wil nog een andere gaan
kopen omdat de huidige dopjes niet voldoen.

> Verder heb ik geen last van het raar opkijken van mensen als je in jezelf
> praat, meestal fiets ik met een paarswit gevlekte milkamuts op en een
> knaloranje zonnebril :-D

Leuke combinatie :-/

Henk - rode bril & blauwe haarband - Naaktgeboren