Ligfiets-forum Archief: bericht 19062

Wat ze zeggen: was: Politie Stop!

iddo.ilynx.nl iddo op ilynx.nl
Do Dec 8 18:34:40 UTC 2005

Gisterenmorgen 11 uur Nieuwmarkt Amsterdam: een peleton politieagenten staat
de fietsen uit te laden uit de VW-busjes voor hun dagelijkse patrouille over
de wallen. Het miezert steeds dikkere druppels en de dames en heren hebben
duidelijk weinig zin in hun dienst. Ik passeer hen, onderweg in Mango naar een
klant in de Warmoesstraat. Hoor ik één van die agenten achter mij roepen: „He,
zo één wil ik ook!” Roept een ander: „En hij heeft ook zijn licht nog aan.”

Groet, iddo - fietsende agenten zijn net fietsers