Ligfiets-forum Archief: bericht 19057

Re: [Ligfiets] Hè toe nou mensen.

hyz hyzzzz op gmail.com
Do Dec 8 12:56:53 UTC 2005

On 12/8/05, Tihamér <allewedertje op gmail.com> wrote:

> Sterker nog: ik zou zelfs durven zeggen dat Politie-ambtenaren mensen zijn.
> Net als velomobilisten trouwens, en ook daar zul je dus slimme, domme,
> vriendelijke en botte mensen bij hebben.

In de roos!

Ze mogen niet op de hoogte zijn van regels, maar de manier waarop ze
dit communiceren is van belang.

In mijn werk kom ik ook erg veel mensen tegen die niet op de hoogte
zijn van de (bouw)regelgeving, ikzelf ook. De manier waarop je hiermee
omgaat, bepaald of je professioneel (en klantvriendelijk) bent of
niet.

grtz
Henk