Ligfiets-forum Archief: bericht 19035

Re: Lachen!

Robert Blacquiere robert op guldan.demon.nl
Wo Dec 7 21:39:07 UTC 2005

Hallo Marrianne

On Wed, Dec 07, 2005 at 07:41:19PM +0000, Marrianne wrote:
> Dit bericht moeten jullie met het oog op de opmerkingen die mensen plaatsen
> over zichtbaarheid ook even zien:
>
> http://versatile006.blogspot.com/
>
> En dan dus het stuk van vandaag (Lachen).

Wat je daar verteld doe ik ook vaak, kinderfietsjes, vlaggetjes? zo'n ding van nog geen
vierkante decimeter enz ... De reacties van het verbieden van autos komt meestal niet
helemaal door. Zelfs als ik in de auto (van mijn baas) zit heb ik een hekel aan mezelf
iedere keer erger ik me aan mezelf en collega automobilisten. Wat een eikels zijn we.

En dan let ik wel op dat achter die ene auto een klein meisje met step gehurkt staat.

> Marrianne - vindt de tips wel handig die hier voorbij komen! - van Norel-
> Haanskorf

Tja, ik ben helemaal voor om auto's af te schaffen. scheelt mij ook weer iedere dag ruim
een uur in dat kreng ...

Robert - hoopt ooit op een leuke baan op fietsbare afstand - Blacquiere

--
Microsoft: Where do you want to go today?
Linux: Where do you want to go tomorrow?