Ligfiets-forum Archief: bericht 19023

Re: bellend fietsen binnenkort verboden?

Hans Huijgen lighans op gmail.com
Wo Dec 7 15:26:49 UTC 2005

Op 7-12-05 heeft p.kaagman op drechterland.nl<p.kaagman op drechterland.nl>
het volgende geschreven:
> http://www.nu.nl/news/638592/11/'Bellen_op_de_fiets_wordt_bestraft'.html
> Zal weer een bron voor zelfbouwprojectjes worden

- Even denken: ik maak 2 kunstarmen aan het stuur zodat ik met mijn
eigen hand kan bellen
- Hoe tonen ze in een VM aan dat ik toch echt een hand aan het stuur had?
- Of hoe zit dat dan met een Bike en bellen? Leuk idee om een bon te
krijgen voor het niet met je handen aan het stuur zitten, terwijl je
die voor de rechtlijnigheid niet nodig hebt. (-:

> Piet-straks optimapuntje op een shockproof zetten-kaagman
Wel rechtop zetten hè, anders wordt je niet gezien.......

--
Groetjes,
Hans -BOVO middag gehad, punthoofd en kletsoren- Huijgen