Ligfiets-forum Archief: bericht 19017

Re: Politie Stop! wordt lage vervoersmiddelen

danielle op to.bike.or.not.to.bike to.bike.or.not.to.bike op gmail.com
Wo Dec 7 13:29:07 UTC 2005

Citeren H. Wessels <H.Wessels op Picardi.nl>:

> Een Donkervoort is volgens z'n spec 1.10 m hoog, een Quest 0.87 m.
> Hoogte van de motorkap heb ik niet kunnen vinden maar daar zou de Quest
> wel eens hoger kunnen zijn. Wie vindt er een auto die lager is dan 0.87 m?

lager dan .87 geloof ik niet
maar de PLATTE AUTO van John Körmeling is wel lager dan 1.10 en het is geen
cabriolet
wel een cvt 1400cc en hij experimenteerd met een stirlingmoter
hemaal vierkant, net een rijdend kasje
hij heeft speciaal zijn rijbewijs gehaald op hem naar het museum te rijden
kan helaas geen foto vinden

groets danielle, beetje off topic