Ligfiets-forum Archief: bericht 19008

Re: Politie Stop!

Frans Grotepass fmgrotepass op yahoo.co.uk
Wo Dec 7 12:01:58 UTC 2005

--- "H. Wessels" <H.Wessels op Picardi.nl> wrote:

> heb je namelijk geen

> dikwijls een jungle en in een jungle wil ik mijn
>
> Daarom juist die schelpen. Met 40 km/h hoor je
> vooral windgeruis. Hoe
> harder het gaat hoe erger het wordt. Als je het
> windgeruis weet te
> elimineren kun je veel meer horen.

Windruis is zeker een van mijn grootste zorgen met een
Velomobiel of snelle fiets. Mijn oren zijn namelijk
alreeds een beetje versleten door rock concerten.

Eerst fietst ik met oordopjes. Dat hielp niet. Toen
ging ik over op een haarband met kunststof
"spoilertjes" dat hielp wel.

Onlangs heb ik op mijn Quest echter een verhoging
aangebracht op de skoep op de deksel. Dit heeft nu
mijn windruis probleem volledig opgelost. Het is
heerlijk stil. Het is ook makkelijker om de regen uit
mijn ogen te houden.

Groet,

Frans