Ligfiets-forum Archief: bericht 18996

Re: Politie Stop!

j.c.buiks op students.uu.nl j.c.buiks op students.uu.nl
Wo Dec 7 09:37:44 UTC 2005

Citeren G.M.Beumer <gert op scintilla.utwente.nl>:
> [...]

Als ligfietser moet je je zo vaak verdedigen als mensen beginnen te zeuren
over zichtbaarheid. Als ik naast een sportauto rijd, zit ik met mijn hoofd
even hoog, en dan zit ik nog wel op een lage ligfiets. Met een beetje toer-
model zit je toch al gauw hoger dan de gemiddelde autobestuurder.

Sjef -wil ook een versatile, maar waar heb ik die in godsnaam voor nodig-
Buiks