Ligfiets-forum Archief: bericht 18962

Re: Forens afstand

Mark van Gorkom mvang op xs4all.nl
Ma Dec 5 16:24:13 UTC 2005

>Leuk om daar dan weer mee aan de gang te gaan.
>
>Wat resultaten:
>

>-Marc van Gorcum is over het hele jaar genomen het langst
>onderweg (720 uur, oftewel 30 dagen).
Zo erg is het ook weer niet; in die spreadsheet was niet opgenomen
dat ik niet elke dag naar het werk fiets. Eerder 2-3 dagen.
Dan blijven altijd nog 15 dagen fietsen over, en de uren die ik aan
gemotoriseerd forensen kwijt ben (en dat is helemaal verloren tijd).

Mark - als ik de rijstijd in m'n uurloon verreken kan ik beter
asperges gaan steken - van Gorkom.