Ligfiets-forum Archief: bericht 18953

Re: Fw: Fiets serieus genomen door de politie?

Hans Huijgen lighans op gmail.com
Ma Dec 5 09:38:54 UTC 2005

Op 5-12-05 heeft hyz<hyzzzz op gmail.com> het volgende geschreven:
> De politie gaf mij het
> advies (!) toch op het fietspad te gaan rijden, omdat ze anders
> binnenkort mij van het wegdek mochten schrapen, want m'n verlichting
> zit zo laag. Vervolgens ben ik uiteraard braaf op het fietspad verder
Eh, geen compliment dat je uberhaupt verlichting hebt. Of zien ze
liever een racefietser zonder verlichting over het hoofd? Rare mensen,
die politieagenten.

> gereden, waarbij ik een eind verder weer eens een brul moest geven om
> scholieren aan de kant te krijgen.
> Je begrijpt dat ik nu gewoon weer de weg gebruik...

En je verlichting aangepast zeker (-:

Groetjes,
Hans
http://www.fali.nl