Ligfiets-forum Archief: bericht 5407

Re: ken je dat...

Mark van Gorkom mvang op xs4all.nl
Zo Dec 12 19:33:45 CET 2004

Ik had ze vrijdagochtend alle 14 nog, maar kon ze alleen met grootste
krachtinspanning terugvinden: bevroren versnellingskabels, gelukkig 's
middags weer ontdooid, zo gauw nog ff kijken of het het nog doet, voor ik
morgenochtend onaangenaam verrast wordt. Gelukkig kan ik de hele bekabeling
er in een minuut of twee uithalen, om bij de kachel te leggen.

Mark - had van het weekend eigenlijk van alles aan de fiets moeten doen -
van Gorkom.