Ligfiets-forum Archief: bericht 5402

Re: Aanrijden naar OBT op 28/12 en lunchmogelijheid.

kees op r-en-d.demon.nl kees op r-en-d.demon.nl
Zo Dec 12 17:10:48 CET 2004

Frans is scherp aan het organiseren:

[knip]

> Verder wil ik aangeven dat bij de stop, halverwege de tocht de
> mogelijkheid bestaat om een lunch te gebruiken voor eigen rekening.
> Vooraf reserveren op f.vanSchoot op chello.nl , Dit ivm de snelle service.
> Als je nog niet opgegeven hebt svp doen de komende dagen. ( Nb ca 60%
> van de deelnemers hebben zich al gemeld.)

Prima organisatie zo te horen. En verbluffend om te zien dat je nu al weet
hoeveel mensen die zich nog niet hebben aangemeld wel gaan komen!

Kees, die voor de duidelijkheid steeds wel zijn achternaam erbij blijft
zetten, van Malssen