Ligfiets-forum Archief: bericht 5399

Re: lucht weerstand software

RIK DIK marini0101 op hotmail.com
Zo Dec 12 16:26:00 CET 2004

>Ja, bij mij werken de linux binaries goed. (source niet, de enigste vrij
>verkrijgbare fortran 95 compiler zit bij gcc 4.0 en die is nog te buggy)
>
>Screenshot van DX die 2d de luchtstroom om een cilinder laat zien:
>http://schroothoop.cafecanem.welmers.net/~bastiaan/dx-screenshot.png
>
>OpenDX heb je nodig om de odx files te kunnen bekijken. Zie
>http://www.opendx.org/
>
>Wie levert mij de beschrijvingen voor een velomobiel? ;-) (zie
>http://www.dolfyn.net/dolfyn/files.html)

als ge ziet hoe zo een spiegel van een auto tot stand komt dan zal een
voledige velomobiel ni direct in orde zijn
Ben dan ook van mening dat ge beter verder zoekt naar iemand die daar
onderzoek naar doet en die een 3dmodel in de gekende extensies van 3D
pakketten eens laat lopen op zijn computer. Het probleem is blijkbaar dat
diegene die dat reeds gedaan hebben zelden de voledige info vrijgeven.
Mischien bang dat iedereen zijn eigen velomobiel gaat bouwen?denk het niet
dus ...

Is jouw domeinnaam nog vrij? http://hostbasket.msn.be/domains/index.asp