Ligfiets-forum Archief: bericht 5349

Re: Gezellig fietsen

frans grotepass fmgrotepass op yahoo.co.uk
Vr Dec 10 09:16:30 CET 2004

Marc N Agnes laat het buitenland een keertje eens
zien.

> ligfiets, en het voelt soms wel eng
> mee, het was een zondag.

> van gezellig en veilig

http://users.pandora.be/fietsersbond.huldenberg/Fiets%20In%20De%20Spits.WMV

Ik zei het toch, de buitenlanders hebben wel gelijk
dat nederland een fiets paradijs is. Zo gaat het
misschien niet overal in het buitenland, maar het
scheelt niet veel. Een auto is gewoon zeer hard en een
fietser zacht. Zelfs al hebben de wegen de ruimte, is
het link.

Groet,

Frans

Win a castle for NYE with your mates and Yahoo! Messenger
http://uk.messenger.yahoo.com