Ligfiets-forum Archief: bericht 5345

Re: Kerstkaartjes

hyz henk op henkshouse.com
Vr Dec 10 07:56:47 CET 2004

forum-request op lijst.ligfiets.net wrote:
> From: Bastiaan Welmers <bastiaan op welmers.net>

> En zoals de gewoonte is bij dit soort services zijn de mailservers
> waarmee deze kaarten worden verzonden slecht geconfigureerd en komen de
> mailtjes niet aan op diverse servers die anti-spam zijn geconfigureerd

Vergeet niet dat e-cards door veel mensen (ik bijvoorbeeld) gezien
worden als spam, en dus zwaar ongewenst!

> Kortom, er is weer werk aan de winkel komende feestdagen voor sysadmins
> als mij :-(

Dus allerlei omleidingen die je verzint worden je niet in dank
afgenomen. Net als je een ja-nee-sticker hebt, en bedrijven de
reclamefolders als huis-aan-huis bladen gaat rondsturen! (Om maar eens
een belangelijk idee te noemen)

grtz
Henk - per post zijn kaartjes wel prima.

|    ____  _/|  -           ing. H. Ph. Veldmans       |
|hyz_______(_)___()______ http://www.henkshouse.com/ ___|