Ligfiets-forum Archief: bericht 5297

Re: logeerplaats (was: oliebollentocht)

Erik & Saskia Wannee Erik op Wannee.nl
Do Dec 9 09:24:10 CET 2004

wouter wrote:

> nu heb ik even vluchtig op een routeplanner gekeken en
> Gent-Almere lijkt 220 km met de auto, met de fiets wordt
> dat 250 tot 300 km, in extremis te doen op een dag maar
> zou toch leuk zijn te spreiden op twee dagen, nou even
> gekeken op de deelnemerslijst, maar vond het een beetje
> onhandig steeds tussen deze lijst en de kaart met
> logeeradressen te wisselen om te zien wie er ergens
> tussenin mijn weg woont en een plaatsje heeft voor een
> slaper.

Het is op Plaza ook mogelijk om een kaartje te tonen waarop
je de mogelijke logeeradressen aangeduid ziet:
http://www.ligfiets.net/fotoboek/kaart.php3?type=logeer&sessie=

Op dat kaartje kun je klikken op de plek waar je zou willen
gaan overnachten, en dan krijg je een lijst waarop de
logeeradressen keurig op afstand staan gesorteerd!

Voor iedereen die meerdaags door de Lage Landen wil reizen
raad ik aan om deze kaart te gebruiken.

Verder moge dit meteen een oproep zijn voor mensen die thuis
een logeerplekje hebben voor af en toe één nacht voor een
ligfietser, om dit aan te geven op het fotoboek van Plaza:
http://www.ligfiets.net/fotoboek/

Groet, Erik Wannee.