Ligfiets-forum Archief: bericht 5288

Re: Re: lucht weerstand software

jan.lietaer op advalvas.be jan.lietaer op advalvas.be
Wo Dec 8 17:12:46 CET 2004

Citeren H. Wessels <H.Wessels op Picardi.nl>:

> Vreselijk Jan! Hoeveel lekke banden heb jij gehad vanmorgen?

> Zoals al eerder opgemerkt is het doorrekenen van stromingssimulaties
> niet een simpel klusje. Om het programma zo snel mogelijk te laten
> draaien op jouw computer en jouw processor is het heel erg handig dat je
> het programma zelf kunt compileren. Voor wetenschappers en onderzoekers
> is het heel normaal om een programma aan te passen en te compileren
> zodat het efficient werkt op de plaatselijke supercomputer.
>
> Hans Wessels

Hans
bij mij werkt het niet ( de 2 binary's). Met de docu op hun site slaag ik er
niet in 't aan de praat te krijgen. Werkt het bij iemand anders wel ??? (of
heeft de keizer geen kleren aan?)

jan, reeds te lang in de IT man
ps zeker niet persoonlijk bedoelt, tegen niemand op de site!
ps "Mijn" trein deed het heel goed deze mogen, alle wielen waren ok, toch
bedankt voor de bezorgdheid ;-)))))))