Ligfiets-forum Archief: bericht 5285

Re: Re: lucht weerstand software

Bastiaan Welmers bastiaan op welmers.net
Wo Dec 8 15:27:23 CET 2004

> als die mensen niet in staat zijn een inschrijf pdf te maken die
> werkt, als zij blijkbaar 't als normaal beschouwen dat een gebruiker
> zelf zijn code compileert

Is toch ook heel normaal? Third-party software compileer ik altijd,
zeker nu ik een amd64 processor heb en de software meestal alleen maar
voor
i386 is gecompileerd.
Ze leveren er zelfs binairies bij voor windows. Wat een service!

--
Outgoing message is certified virus free
Checked by Ligfiets antivirus