Ligfiets-forum Archief: bericht 5219

Re: Ligfietsen en zichtbaarheid

Andre Meerman AMeerman op insinger.com
Di Dec 7 11:33:46 CET 2004

>>> wilfred wrote
>>Ho Wat maakt het uit of de contouren
>>ziet of niet?

Uit eigen ervaring weet ik dat dit wel kan uitmakent.
Een tractor komt op je af op een stik donkere landweg. Voert twee dicht bij elkaar staande koplampen.
Denk o.k. tractor en ga toch wat opzij. Wat blijkt? Achter de tractor hangt een aanhanger is zeker 40-50 cm breder is zonder
contour verlichting. Schrik mij kappot en duik de berm in.
Mijn vrouw werkt regelmatig bij deze boer(ekinkel) en zou hem er een ernstig over onderhouden.

Zou het voor je uitmaken als je aan de zijkant verlichting aanbrengt. Op sommige auto's heb ik dat ook zien verschijnen.
Volgens mij was dat iets van oranje.
Je bent immers toch iets breder dan een gewone fiets.

André

This communication is for informational purposes only. It is not intended as an offer or solicitation for the purchase or sale of any financial instrument, nor as an official confirmation of any transaction. All market prices and other data are not warranted as to completeness or accuracy and may be subject to change. Any comments or statements made herein do not necessarily reflect those of Bank Insinger de Beaufort NV, its subsidiaries and affiliates (IdB). Legally binding obligations can only arise for or be entered into by means of a written instrument, signed by two duly authorized representatives of IdB. IdB excludes any liability for any direct or consequential loss arising from the use of or reliance on this message.
The Insinger de Beaufort group of companies in the United Kingdom include Insinger de Beaufort (registered no. 2479169) which is a member of London Stock Exchange, ISMA and OFEX and Insinger de Beaufort (ACD) Ltd, (registered no. 2582230). All Insinger de Beaufort UK companies are subsidiaries of Bank Insinger de Beaufort NV and are authorised and regulated by the Financial Services Authority. Any comments you receive in a message from an Insinger de Beaufort UK company regarding specific stocks or shares should not be regarded as investment research unless it has been sent by our UK research staff and issued in accordance with Insinger de Beaufort UK research policy.
This message may contain information that is confidential and may be legally privileged and exempt from disclosure under applicable laws. If you are not the addressee you are notified that use of this message is prohibited. If you received this in error please return it to the sender and then delete it from your mailbox and destroy any copies of it.