Oude ligfietslijst: bericht 9571

Van: "A.P. van de Steenoven" <aadvandesteenoven@z...>
Datum:  Mon Feb 5, 2001  2:54pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Liedje Wim T. Schippers (n.a.v. oorspronkelijk bericht van Michie l Overtoom)

mocht het niet lukken dan wil ik het wel persoonlijk mailen hoor.
Ik heb het ding wel ergens op harde schijf staan.
GRTZ
Aad
A.P. van de Steenoven
Cyprus 26
8303 WV Emmeloord
Nederland
Tel. + 31 - 527 - 619535
Fax. + 31 - 527 - 697248
gsm + 31 - 6 25 26 74 42
http://www.geocities.com/aadvandesteenoven/
aadvandesteenoven@z...
ICQ #27525133
-- 0
--\__/\-o
-- O O

Ha Michiel,

Een flinke tijd geleden heb je een bericht in de ligfiets-mailinglist
geplaatst over een liedje van Wim T. Schippers over fietsen. Nu kwam ik dat
dus tegen tijdens het opschonen van de mailbox (jawel, het is alweer bijna
lente hè :o) en wilde daar eens naar luisteren. Maar ik krijg een melding
dat ik niet gemachtigd ben om op http://www.ovosoft.nl/diversen/
<http://www.ovosoft.nl/diversen/> te kijken, en waarschijnlijk daardoor kan
ik ook http://www.ovosoft.nl/diversen/ronflonflon-de-fiets-is-weer-in.mp3
<http://www.ovosoft.nl/diversen/ronflonflon-de-fiets-is-weer-in.mp3> niet
openen.

Heb jij dat bestandje per ongeluk nog ergens?

Alvast bedankt (en mocht het niet lukken, dan nog steeds bedankt, want
alleen de teksten zijn al leuk genoeg)

Met vriendelijke groet

Pieter - het begint toch weer *errug* te kriebelen - Brouwer

_
_( )_ _
\ \ \ \ \
\ \

And the Dutch weather-report for today...
RAIN !

Lijstbeheer: ligfietsmanagers@egroups.com