Oude ligfietslijst: bericht 9565

Van: "Theo de Gruiter" <T.deGruiter@m...>
Datum:  Mon Feb 5, 2001  8:49am
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Fw: [t-liggers] foto nieuwe nazca

Ha die Caspar,

Volgens mij was dat iemand op de ligfietslijst. Maar toch bedankt
voor nog zo'n mooie Pioneer!

Trouwens, Henk, volgens mij heb je wel gelijk met jullie
innovativiteit, zoals je schreef op de ligfietslijst. En wat het publiek
er van vind zal je snel genoeg merken denk ik:-)

Theo

Theo de Gruiter
Mecal Applied Mechanics BV
Product group: Wind turbines