Oude ligfietslijst: bericht 9552

Van: "Henk Smits" <h.smits3@c...>
Datum:  Sat Feb 3, 2001  9:12pm
Onderwerp:  RE: [ligfiets] revet (was: RE: Innige relatie)

Het is niet een typisch brabants woord want bij ons in Veldhoven heet zo
iets een sluitring. Dit is de platte versie. Daarnaast heb je ook de
Veerring (een snede in de ring). Maar ook een kartelring deze heeft allemaal
kartels. En dan is er ook nog de plaatring deze is 2 tot drie keer zo groot
als een sluitring. Dan heb je ook nog 3xD-ringen deze zijn dunner als een
plaatring maar toch groter. Zoals je ziet zat om over te praten.

Houdoe

Henkie