Oude ligfietslijst: bericht 9544

Van: "Roel van Dijk Azn" <rvdijk@t...>
Datum:  Thu Feb 1, 2001  9:21pm
Onderwerp:  zitjes van Reycoflex

Geachte medeligfietsers,

Het materiaal voor zitjes is, naar mijn informatie, te koop bij Jachthavens.
Het schijnt te worden gebruikt als zitting.
Met dit koude weer kan ik goed merken dat de doorlaatbaarheid werkt: het
zweet dat door de kleding is gegaan als damp condenseert op het zitje onder
het kussentje. Dat wordt elke keer weer duidelijk omdat het kussentje niet
meer kleeft aan het zitje.

Ik heb een adres van een jachthaven in Rotterdam gekregen: Herni aan de
Kralingseplaslaan.
Het kost ongeveer f. 49,- per meter (1x1 meter, 2 cm dik. Dat klopt met de
eerdere opgave van f. 40,- excl. BTW.
Als je hier zelf 3 zittingen uitsnijdt ben je voor minder dan f. 17,- per
stuk klaar.

Je kunt ook zelf bij andere jachthavens proberen.
Ik begreep van de groothandelaar uit Arnhem dat hij uitsluitend aan
jachthavens leverde.
Ik heb via internet niet de fabrikant kunnen achterhalen. Dat zou wel handig
zijn want wellicht wordt het ook verkocht voor andere toepassingen in het
binnenland. Ik heb gehoord dat het als aquariumfilter gebruikt zou worden,
maar de plaatselijke detaillist wist van niets.

Roel van Dijk

  Reacties Auteur Datum
9579 Re: zitjes van Reycoflex Theo Smeele Mon  2/5/2001