Oude ligfietslijst: bericht 9517

Van: Mark van Gorkom <mvg@k...>
Datum:  Tue Jan 30, 2001  10:06pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Airzound gekocht

Dat soort valstrikken heb ik gelukkig nog niet meegemaakt; en wat die
mitrailleurs betreft: met 10m/s op je doel afvliegen en 11 meter van te
voren bellen heeft bijna hetzelfde effect!
Maar ff serieus, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er steeds meer
fietspaden komen die nauwelijks van het voetpad afgescheiden zijn; dat kan
ook niet goed gaan.

Mark -of zou iedereen alleen nog op motergeronk letten?- van Gorkom