Oude ligfietslijst: bericht 9513

Van: "Frans van Schoot Rouen" <FRANSISCUS.VAN-SCHOOT@w...>
Datum:  Tue Jan 30, 2001  8:20am
Onderwerp:  Klachtenformulier was RE: [ligfiets]

Als secretaris van de Fietsersbond (afdeling Flevoland) is het een van mijn
korte termijn doelen om op onze web site
"www.fietsersbond-flevoland.nl"
Een klachten of responsformulier te zetten.
Het basisformulier bestaat ondertussen wel maar door allerlei oorzaken nog
niet operationeel.
Nu er behoefte blijkt te zijn aan een meldpunt zal ik onze webmaster
aansporen er haast mee te maken.
Het formulier moet onder andere klachten opmerkingen over:

onveilige situaties
slecht onderhoud
aliens op de fietspaden
onduidelijke verkeersbesluiten
slecht afgestelde VRI's e.d.
enz...

kunnen inventariseren.

In gesprekken met gemeenteambtenaren over gevaarlijke en vaak onduidelijke
verkeerssituaties blijken we als verontruste partij die de belangen van de
fiets (dus ook de ligfietsers) behartigd, blijkt onze file niet over genoeg
materiaal, ergernissen en klachten te beschikken, om bezwaarschriften e.d.
gegrond te verklaren. We zitten dichtbij resultaten, en men begrijpt ons
standpunt, maar worden door gebrek aan harde data, toch te vaak als te
subjectief gezien. We moeten meer data (feiten) op tafel leggen vindt men
bij de overheid. Vandaar onze behoefte aan een klachtenformulier

Als er van deze formulieren on line zijn willen we dit graag weten (en wie
de makers zijn).

groet/salutations

Afdeling Flevoland secr. Frans van Schoot
Libelleplantsoen 1 1338 KV
Almere Buiten 036-5371831
E-mail: fmschoot@c...
17 Rue de Campulley