Oude ligfietslijst: bericht 9502

Van: "E.S. Leijten" <edleijten@M...>
Datum:  Tue Jan 30, 2001  11:06am
Onderwerp:  RE: [ligfiets] Innige relatie

Huh, weet je niet wat een revet is? Is dat een specifiek brabants woord dan???

Wat ik bedoel is een ring die tussen de boutkop en frame, en tussen moer en
frame zit.

Groetjes, Ed, zo duidelijk?, Leijten

Menno schreef:
>revet.
>
>Dat wil ik eventueel wel doen, als ik eerst maar wist wat een
>'revet' is.

Neem eens een kijkje op mijn website over NATUURFOTOGRAFIE:
http://home.wish.net/~eleijten
Reakties op mijn homepage zijn van harte welkom

  Reacties Auteur Datum
9504 [taal]Revet (was Re: Innige relatie) Kees van Malssen Tue  1/30/2001
9545 Re: [taal]Revet Theo Smeele Thu  2/1/2001