Oude ligfietslijst: bericht 24498

Van: "Frans Ruigrok" <f.ruigrok@f...>
Datum:  Fri Nov 8, 2002  9:38pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] rotondes

Sommige wegbeheerders zien rotondes als een soort Haarlemmerolie voor hun
verkeersobstipatie.
Tja, dan komen ze er, in de meest bizarre varianten. Ik hoorde via de
Fietsersbond van een rotonde waarbij de ene afslag een andere
voorrangsregeling kent dan de andere. Om je scherp te houden.............?

gr
Frans Ruigrok