Oude ligfietslijst: bericht 24494

Van: "h. wielinga" <wie.li@n...>
Datum:  Fri Nov 8, 2002  9:15pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] rotondes

Gert schreef:

> De meest achtelijke rotonde die ik ken ligt in Arnhem. Die heeft aan 2
> kanten fietsers die van links komen als de je rotonde opkomt (zoals
> normaal is) maar aan een kant komen ze ook van rechts (van achter een
> muurtje!!!!) en daar ben ik al een paar keer bijna geschept.

Met de auto valt hij reuze mee ;-)
Welk muurtje bedoel je eigenlijk? Van de Chinees?
Ik heb hem nog nooit met de ligfiets gedaan, maar ik kan me er iets bij
voorstellen! Misschien spant deze rotonde wel de kroon in de competitie
achterlijke rotondes! Is er al eens een ranglijst opgesteld??

Groeten, Hester

  Reacties Auteur Datum
24496 Re: rotondes G. M. Beumer Fri  11/8/2002