Oude ligfietslijst: bericht 24476

Van: "FM van Schoot" <f.vanschoot@c...>
Datum:  Fri Nov 8, 2002  2:06pm
Onderwerp:  RE: [ligfiets] quest/mango

Over banden slijtage gesproken:

Hoe snel banden slijten hangt vooral af van het soort band maar ook van
rij/ huisstijl van de gebruikte en.
Met de Alleweder, maar ook met de andere ligfietsen hier in huis (3
Hurricanes en een 50-50) zijn onze ervaringen vooral met Monte Carlo's
DD geweest en we rijden daar over het algemeen tussen 4000-5000km op.
Voor CV had ik op de Quest Schwalbe Stelvio's gemonteerd, die hebben het
een dikke 2500 km volgehouden. Met de Quest rij ik inmiddels weer op
mijn eerste set Schwalbe Marathons. Daar heb ik nu bijna 10.000 km
meegereden met deze set Schwalbe Marathon banden.

Groeten Frans, banden kunnen lang mee nu ik nog