Oude ligfietslijst: bericht 24475

Van: geert <geert.vanpottelberghe@p...>
Datum:  Fri Nov 8, 2002  12:32pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] quest/mango

Bedankt Dennis je hebt me heel nuttige informatie gegeven!
Geert, ik vind het leuk te lezen dat een andere West-Vlaming een quest
aanschaft om naar zijn werk te fietsen. Ligfietsen zie je hier immers zeer
weinig. Ook bedankt voor je antwoord.
Euh Klaas, ik denk dat je die 1000km die Dennis schreef mis ge´nterpreteerd
hebt. Zijn achterband gaat namelijk 1000km langer mee dan zijn voorband, dus
5000km.

Alle verdere reacties op mijn oorspronkelijke vragen zijn meer dan welkom!

Groetjes