Oude ligfietslijst: bericht 24465

Van: Dennis Vermeij <cypdve@i...>
Datum:  Fri Nov 8, 2002  8:42am
Onderwerp:  Re: [ligfiets] quest/mango

Klaas Verzijl schreef:

> Mmm. Was jij niet die figuur die de eerste heat van de 1 uurs race op
> je
> naam zetten? behalve de fiets zal het toch ook voor een groot gedeelte
> aan conditie liggen....
> Wat ik dus wil zeggen: potentiele fietskopers, je moet toch best enige
> vorm van conditie hebben wil je dit nadoen....

Bescheidenheid kent geen tijd, maar inderdaad, dat was ik.
Overigens komt de conditie vanzelf, toen ik in het voorjaar van 1999 begon met
intensief fietsen had ik niet verwacht dat het nu zo goed gaat.
Questie van veel en vooral regelmatig fietsen, en ook langere afstanden doen.

> voorbanden
> smal
>
> Allemensen! slechts 1000 km voor de achterband? ik dacht juist dat de
> voorbanden sneller zouden slijten omdat die de meeste krachten
> opvangen

Nee, de achterband gaat 1000 km LANGER mee dan de voorbanden ( 5000 ongeveer,
heb 'm deze week vervangen )

Groet
Dennis, die al aardig door z'n bandenvoorraad heen raakt.