Oude ligfietslijst: bericht 24452

Van: geert <geert.vanpottelberghe@p...>
Datum:  Thu Nov 7, 2002  8:44pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] quest/mango

Hallo,

dit is mijn eerste mailtje op de lijst

Ik woon in Roeselare (Belgie) en rij sinds een half jaar Alleweder om te
forensen (enkele rit = 40km). In Belgie is dit naast een gezond en leuk
transportmiddel ook financieel aantrekkelijk. Wij krijgen namelijk 0,15 euro
per km. Helaas moet ik toegeven dat de afstand me met de Alleweder wat zwaar
uitvalt. Verleden week heb ik de kans gehad om een kwartiertje met een quest
te rijden en vond dit een fantastische fiets. Ik denk er dan ook heel
serieus aan er mij één aan te schaffen. Maar gezien de grote kostprijs had
ik toch nog graag wat extra informatie gehad omtrent de quest (of mango). Ik
hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Een aantal vraagjes voor quest- of mangorijders :

Voor welke afstanden gebruik je je fiets?

Welke gemiddelde snelheid, kruissnelheid en maximum snelheid haal je ermee?

Welke onderhoudswerken moeten er gebeuren en om de hoeveel kilometer?

Zijn er questrijders die bepaalde bochten niet kunnen nemen door zijn
geringe wendbaarheid?

Is ie zijn prijs waard?

Alvast bedankt

  Reacties Auteur Datum
24453 Re: quest/mango Dennis Vermeij Thu  11/7/2002
24475 Re: quest/mango geert Fri  11/8/2002
24464 Re: quest/mango Klaas Verzijl Fri  11/8/2002
24465 Re: quest/mango Dennis Vermeij Fri  11/8/2002
24476 Re: quest/mango FM van Schoot Fri  11/8/2002
24510 Re: quest/mango Hans Wessels Sat  11/9/2002