Oude ligfietslijst: bericht 24451

Van: Koen Van den Bergh <koen@m...>
Datum:  Thu Nov 7, 2002  8:16pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Re: aparte voorwielaandrijving

7/11/2002 19:02:06, Mark van Gorkom <mvg@k...> schreef:

>kan een Culty dat niet ook?) En dan nog een 2-delige stroomlijn eromheen!
>Wordt al met al toch weer knap ingewikkelt....

ben daar ook eens aan het denken geweest... soort van voll. omkapte flevotrike..
maar dan iets
meer racie... Het blijft echter steeds bij denken en ik weet niet of het
mogelijk is.

>Rohloffnaaf (hoort eigenlijk op elke fiets ;-) ) evt. gecombineerd met
>Mountaindrive.

groot gelijk. trouwens voor de mensen die het nog weten: ik had iets vermeld van
een rohloff op
twee fietsen. Bij de producent van de naaf ziet men er geen problemen in :)

>Mark- nog steeds geen aandelen -van Gorkom.

Koen -was nog aan het denken over een aandrijving met kabel ipv ketting :)