Oude ligfietslijst: bericht 24441

Van: "Raketnet" <wdr12@r...>
Datum:  Thu Nov 7, 2002  2:15pm
Onderwerp:  Kletslijst was Re: [ligfiets] Re: Bochtenwerk

> verklaar u nader, te algeneme indicatie "kletsnotering".

Een tijdje terug, na 3 verzonden mailtjes, schreef ik voor de grap dat ik nu
wel zou klimmen op de kletslijst en ik kreeg prompt een " boze" mail terug.
Dat vond ik helemaal niet grappig meer.
Mijn gemiddelde ingestuurde berichten was vorig jaar nog wel redelijk groot,
maar dit jaar is het minimaal.

Willem - niet boos, is ook maar ligliefhebber , net zoals de lijstbeheerders-
Nazca
Deze mail werd verstuurd met Webmail van RaketNet
Meer informatie? http://www.raketnet.nl