Oude ligfietslijst: bericht 24432

Van: "Andre Meerman" <ameerman@i...>
Datum:  Thu Nov 7, 2002  12:08pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Bochtenwerk

Beumer

vanmiddag op de terug weg zit een mooie lange bocht aan het einde van de
utrechtse brug (A'dam)wel glad door bladeren maar anders met 30 wel te nemen.
Vaak schakel ik voor een bocht even terug en moet dan de pedalen weer op toeren
brengen voor dat ik weer kan aanzetten dat is wel even lastig vandaar dat
freewhelen.
Trap je dan in een hogere versnelling door of schakel je dan ook terug.

Bij kortere bochten de erg scherp zijn ben je inderdaad geneigd te kijken of je
trappers wel de bocht om komen met het gevolg dat je verkeerd uitkomt, het is
even wennen maar kijken naar de plek waar je uiteindelijk wil terecht komen.
(het einde van de bocht dus) werkt prima. Tenslotte krijg je die zelfde tip in
een anti slip cursus i.v.m. uiwijken voor een object.

André schakelt graag met z'n sachs 7S

This communication is for informational purposes only. It is not intended as an
offer or solicitation for the purchase or sale of any financial instrument, nor
as an official confirmation of any transaction. All market prices and other data
are not warranted as to completeness or accuracy and may be subject to change.
Any comments or statements made herein do not necessarily reflect those of Bank
Insinger de Beaufort NV (IdB), its subsidiaries and affiliates. Legally binding
obligations can only arise for or be entered into by means of a written
instrument, signed by two duly authorized representatives of IdB. IdB excludes
any liability for any direct or consequential loss arising from the use of or
reliance on this message.
This message may contain information that is confidential and may be legally
privileged and exempt from disclosure under applicable laws. If you are not the
addressee you are notified that use of this message is prohibited. If you
received this in error please return it to the sender.